Naš odabir Zdravlje&Fitness

Izgubiti 13 kilograma za samo 15 dana je moguće – Jedinstvena dijeta!

Većini ljudi kod cijelog proseca mršanja, najteži je početak. Ali to ne mora da bude teško, glavno je biti odlučan i promijeniti svoje prehrambene navike. Kad čovjek razmisli prije nego što nešto pojede, prelazi na novi nivo svijesti: mi nismo životinje da bismo stavili bilo šta u svoja usta, a zatim zažalili.

Što je vaša hrana zdravija, tijelo i um su zdraviji! Psiholozi su dokazali da je čak i malo mršavija osoba sigurnija u sebe od one koja svoj odraz gleda s tugom i jednostavno sanja da smrša, a da za ovo ništa ne radi.

Dijeta koju ćemo vam predstaviti izuzetno je efikasna. Zasnovana je na gotovo potpunom odbacivanju ugljenih hidrata, ali je istovremjeno uravnotežena. Ovaj plan obroka koristan je za ljude koji imaju poteškoće sa probavom i nisu zadovoljni svojom kožom.

Za samo dvije sedmice izgubit ćete kilograme, izgledat ćete zdravije i osjećat ćete se energičnije! Iznenađujuće, sve što trebate je da svakodnevno jedete ukusnu hranu…

JAJA DIJETA
Ponedjeljak

Doručak: 1 pomorandža (možete grejpfrut, breskvu, ananas i slično voće, glavno da nije banana), 2 kolačića (od brašna od integralnih žitarica ili sa žitaricama), kafu ili čaj bez šećera.
Ručak: 1 pomorandža, 1 kuhano jaje, jogurt ili kefir.

Večera: 2 kuhana jaja, 2 paradajza, 500 g salate od povrća (možete samo krastavce), 2 kolačića.
Kao što vidite, dijeta uključuje prilično obilnu večeru – ne morate zaspati sa stomakom koji zavija od gladi. Veoma je važno piti puno tečnosti tokom takve dijete, vrijedi isključiti so iz ishrane. So se može zamijeniti biljem i začinima, koristiti biber i kim u salatama, ribi, mesu i povrću.

Utorak

Doručak: Isto kao i doručak u ponedjeljak.
Ručak: 1 pomorandža, 1 kuhano jaje, jogurt ili kefir, 2 kolačića.
Večera: 120 g mesa (govedina je bolja), 1 paradajz, 1 kolačić.

Srijeda

Doručak: Isto kao i doručak u ponedjeljak.
Ručak: 1 pomorandža, 1 kuhano jaje, jogurt ili kefir, salata od povrća.
Večera: 120 g mesa, 1 pomorandža, 1 kolačić, čaj ili kafa.

Četvrtak

Doručak: Isto kao i doručak u ponedjeljak.
Ručak: 120 g nemasnog sira ili skutnog sira, 1 paradajz, 1 kolačić.
Večera: 120 g mesa, 2 paradajza, 1 jabuka, 1 kolačić.

Petak

Doručak: Isto kao i doručak u ponedjeljak.
Ručak: 200 g ribe na pari, 1 paradajz, 1 kolačić.
Večera: 500 g kuhanog ili dinstanog povrća (šargarepa, luk, kupus, krompir), 1 kuhano jaje, 1 paradajz.
Iznenađenje! Vikendom možete da jedete kao i obično! Glavna stvar je da se ne prejedate, ne pijete alkoholna pića, izbjegavate hranu sa konzervansima i ne koristite so. Značajno ćete smršati za 15 dana, a ne morate sve dane da se pridržavate stroge dijete – za vikend imate praznik. Divno, zar ne?

Dijeta sa ograničenim unosom ugljenih hidrata uvijek daje dobre rezultate. Kada dostignete željenu težinu, morate se pridržavati donjeg menija jednom nedjeljno (na primjer ponedjeljkom) i tada se izgubljena težina neće vratiti!

Doručak: 2 čaše vode sa limunovim sokom.
Ručak: 1 kuhano jaje, 1 kolačić, 1 paradajz, 1 jabuka.
Večera: 1 kuhano jaje, 1 kolačić, 1 paradajz.
Ova jednostavna i efikasna dijeta biće pravi spas za svakoga ko je dugo sanjao o gubitku kilograma. Djeluje 100% ako sve uradite kako treba, pa je gubitak 10-13 kilograma za dvije sedmice stvaran, piše “Dnevni“.